Az ajánlat azonosítója: FLR-468
Ajánlat tárgya
Az emailben kapott megkeresés alapján a Faceliftr csapat (Vállalkozó, cégnév: dikudiku Kft.) Global Office Solutions Kft. (Megrendelő) https://goss.shoprenter.hu webáruházának a lenti listában részletezett beállítási, fejlesztési feladataira tesz árajánlatot.
Ár, vállalási határidő
A megkeresésben szereplő feladato(ka)t a következő áron, határidővel tudjuk teljesíteni.
Feladat | Időráfordítás | Nettó ár |
---|---|---|
A webáruház admin felületén a szükséges kategóriák, alkategóriák és egyedi terméktulajdonságok létrehozása beállítása. Az egyedi terméktulajdonságok esetén a csoportosított termékoldali megjelenés előkészítése. A szülő-gyerek termék kapcsolatok előkészítése, beállítása. | 4 | 52000 Ft |
Termékfeltöltéshez használható excel fájl struktúra kialakítása. Az excel fájl segítségével bármikor lehet tömegesen termékeket feltölteni, frissíteni. | 0,5 | 6500 Ft |
Termékek feltöltése, a feltöltés ellenőrzése, szükség esetén javítása. A kapcsolódó képek tömeges feltöltése. | 2 | 26000 Ft |
Az egyedi terméktulajdonságok alapján a termékszűrő beállítása | 0,5 | 6500 Ft |
A termék oldalon egyedi fejlesztés a Filofax – naptárbetétek kezelésére. Kosárba rakás előtt kötelező lesz naptárbetétet (ami kiegészítő termékként definiálható) választania a vásárlónak. | 1,5 | 19500 Ft |
Fentiek alapján a feladat(ok)at összesen nettó 110 500 Ft áron tudjuk vállalni. Az ár tartalmazza a megvalósítás összes költségét.
A feladat teljesítéséhez szükséges, hogy Megrendelő a teljesítés idejére admin hozzáférést adjon Vállalkozó részére a https://krenn.shoprenter.hu webáruházához.
Fontos, hogy az egyedi design beállítások csak a Megrendelő által kiválasztott Stockholm sablonnal működnek biztosan. Ha a Megrendelő később sablont vált, akkor az egyedi design beállítások, változtatások nagy valószínűséggel el fognak veszni.
Segítsünk együtt!
A fenti árból a Faceliftr csapat 2 210 Ft-tal támogatja a Sportos Cukorbeteg Egyesületet a https://faceliftr.hu/#segitsunk-egyutt oldalon leírtak szerint.
Határidő
A fenti feladatokat a megrendelés elfogadásától számított 15 munkanapos határidővel tudjuk teljesíteni, amennyiben a Megrendelő a teljesítés során felmerülő esetleges kérdésekre legfeljebb 1 munkanapon belül válaszolni tud.
Érvényesség
Az árajánlat készítés időpontja: 2021.02.24
Az árajánlat a készítés időpontjától 2021.03.31-ig érvényes.
Megrendelés adatai
Az árajánlat elfogadásának (megrendelés) időpontja: 2021.02.26
Határidő: 2021.03.19
A fejlesztés jóváhagyásának (teljesítés) időpontja: 2021.04.16
Számlázási adatok
Név: Global Office Solutions Kereskedelmi és Szolgáltató KFT.
Cím: 1103 Budapest – III. kerület, Szentendrei út 89-95. 2. épület 7.
Adószám: 22660406-2-41