Faceliftr ajánlat Global Office Solutions Kft. részére

Az ajánlat azonosítója: FLR-468

Ajánlat tárgya

Az emailben kapott megkeresés alapján a Faceliftr csapat (Vállalkozó, cégnév: dikudiku Kft.) Global Office Solutions Kft. (Megrendelő) https://goss.shoprenter.hu webáruházának a lenti listában részletezett beállítási, fejlesztési feladataira tesz árajánlatot.

Ár, vállalási határidő

A megkeresésben szereplő feladato(ka)t a következő áron, határidővel tudjuk teljesíteni.

Feladat Időráfordítás Nettó ár
A webáruház admin felületén a szükséges kategóriák, alkategóriák és egyedi terméktulajdonságok létrehozása beállítása. Az egyedi terméktulajdonságok esetén a csoportosított termékoldali megjelenés előkészítése. A szülő-gyerek termék kapcsolatok előkészítése, beállítása. 4 52000 Ft
Termékfeltöltéshez használható excel fájl struktúra kialakítása. Az excel fájl segítségével bármikor lehet tömegesen termékeket feltölteni, frissíteni. 0,5 6500 Ft
Termékek feltöltése, a feltöltés ellenőrzése, szükség esetén javítása. A kapcsolódó képek tömeges feltöltése. 2 26000 Ft
Az egyedi terméktulajdonságok alapján a termékszűrő beállítása 0,5 6500 Ft
A termék oldalon egyedi fejlesztés a Filofax – naptárbetétek kezelésére. Kosárba rakás előtt kötelező lesz naptárbetétet (ami kiegészítő termékként definiálható) választania a vásárlónak. 1,5 19500 Ft

Fentiek alapján a feladat(ok)at összesen nettó 110 500 Ft áron tudjuk vállalni. Az ár tartalmazza a megvalósítás összes költségét.

A feladat teljesítéséhez szükséges, hogy Megrendelő a teljesítés idejére admin hozzáférést adjon Vállalkozó részére a https://krenn.shoprenter.hu webáruházához.

Fontos, hogy az egyedi design beállítások csak a Megrendelő által kiválasztott Stockholm sablonnal működnek biztosan. Ha a Megrendelő később sablont vált, akkor az egyedi design beállítások, változtatások nagy valószínűséggel el fognak veszni.

Segítsünk együtt!

A fenti árból a Faceliftr csapat 2 210  Ft-tal támogatja a Sportos Cukorbeteg Egyesületet a https://faceliftr.hu/#segitsunk-egyutt oldalon leírtak szerint.

Határidő

A fenti feladatokat a megrendelés elfogadásától számított 15 munkanapos határidővel tudjuk teljesíteni, amennyiben a Megrendelő a teljesítés során felmerülő esetleges kérdésekre legfeljebb 1 munkanapon belül válaszolni tud.

Érvényesség

Az árajánlat készítés időpontja: 2021.02.24

Az árajánlat a készítés időpontjától 2021.03.31-ig érvényes.

Megrendelés adatai

Az árajánlat elfogadásának (megrendelés) időpontja: 2021.02.26

Határidő: 2021.03.19

A fejlesztés jóváhagyásának (teljesítés) időpontja: 2021.04.16

Számlázási adatok

Név: Global Office Solutions Kereskedelmi és Szolgáltató KFT.

Cím: 1103 Budapest – III. kerület, Szentendrei út 89-95. 2. épület 7.

Adószám: 22660406-2-41